Over me zelf:

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Conny, ben gelukkig getrouwd en heb 1 zoon.
Op deze pagina wil ik jullie mijn zelfgemaakte kaarten laten zien in allerlei technieken.
Zelf vind ik kaarten borduren toch wel mijn passie.
Maar kom gerust eens snuffelen op mijn site.
Groetjes en Liefs CONNY

Volgers

vrijdag 10 juni 2011

Volgers weg???

Hoi lieve bloggers,

Ik heb al de hele dag geen volgers meer op mijn ste staan.
Zou iemand me kunnen zeggen wat ik nu moet doen.
Wat is er toch met blogger aan de hand.
Lees zoveel klachten de laatste tijd.
Groetjes Conny

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

halo conny,

je hoeft niet bang tezijn je hoeft niets tedoen, komt vanzelf weer goed.
kan een paar dagen duren maar blogger heeft zo van die kuren.
wij zijn ze ook regelmatig kwijt net zoals vandaag.

groetjes karin

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Conny,

Ik heb dezelfde ervaring.
Denk dat er zo veel mensen zijn die momenteel bloggen dat het soms overbelast is.
Komt vanzelf weer goed.

Groetjes Lida

Ben gelijk volger geworden en ga eens verder kijken. Doeg

Conny zei

Leuk dat je voger bent geworden

Gerja zei

Conny van HARTE GEFELICITEERD met het van de challenge, kon natuurlijk ook niet anders, is ook een super mooie kaart!!!
Ik wordt maar meteen volger van jou!!

groetjes Gerja.