Over me zelf:

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Conny, ben gelukkig getrouwd en heb 1 zoon.
Op deze pagina wil ik jullie mijn zelfgemaakte kaarten laten zien in allerlei technieken.
Zelf vind ik kaarten borduren toch wel mijn passie.
Maar kom gerust eens snuffelen op mijn site.
Groetjes en Liefs CONNY

Volgers

maandag 27 juni 2011

Theelichtkaart voor mijn vriendin

Hallo allemaal.
Mijn vriendin was gisteren jarig en heb voor haar een theelichtenkaart gemaakt.
Nu kan ik ze laten tonen anders was het geen verrassing meer.
Want zij doet mijn blog volgen.

Kaart dicht.
Kaart open gevouwd.

Hoor wel wat jullie ervan vinden.
Fijne dag verder,
Conny


4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtige theelichten kaart conny, en heel mooi papier.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Conny,
Je theelichtenkaart-doosje is SUPER. Kan ook niet anders want je hebt geweldig mooi papier gebruikt ☺☺☺
Liefs Wilma

Linda zei

Geweldig mooi gemaakt en wat een leuk papier
gr linda

Gerja zei

heel mooi...

groetjes Gerja