Over me zelf:

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Conny, ben gelukkig getrouwd en heb 1 zoon.
Op deze pagina wil ik jullie mijn zelfgemaakte kaarten laten zien in allerlei technieken.
Zelf vind ik kaarten borduren toch wel mijn passie.
Maar kom gerust eens snuffelen op mijn site.
Groetjes en Liefs CONNY

Volgers

zaterdag 25 mei 2013

Portefeuille (beurs)

 
Hoi vandaag maar weer eens een creatie op mijn blog
zetten.
Heb de portefeuille bij een workshop gemaakt bij
 
En dit is het geworden.
 
 
Dicht

Open

Zijkant
 
 
Fijne avond nog.
Groetjes Conny
 
Zijkant


2 opmerkingen:

Muuske zei

Heel mooiiiiii.groetjes Margo.

Marleen zei

Ontzettend mooi Conny!
Erg leuk gemaakt zo.
Heb gelijk even op je blog rondgesnuffeld, wat veel moois! Veel Marianne Design, daar ben ik zelf ook gek op, haha.
Ben gelijk volger geworden.
Groetjes, Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/