Over me zelf:

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Conny, ben gelukkig getrouwd en heb 1 zoon.
Op deze pagina wil ik jullie mijn zelfgemaakte kaarten laten zien in allerlei technieken.
Zelf vind ik kaarten borduren toch wel mijn passie.
Maar kom gerust eens snuffelen op mijn site.
Groetjes en Liefs CONNY

Volgers

maandag 7 mei 2012

Ralley auto

Goede middag,

Heb vandaag een kaartje gemaakt, voor de challenge
bij Nadia.
Het moest een 3d kaartje zijn met als thema SPORT.

Dit is het kaartje geworden.

Fijne dag verder nog en groetjes van mij.





5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

super leuke sportkaart conny.
bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

groetjes karin

Helen zei

wat een stoer mannenkaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

Rachel zei

Stoer hoor!!! Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes!
Groeten Rachel

3dnadia zei

Heel mooi kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

Groetjes
Nadia

Angela zei

Hallo Conny

Mooie leuke kaart heb je gemaakt.

Groetjes Angela