Over me zelf:

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Conny, ben gelukkig getrouwd en heb 1 zoon.
Op deze pagina wil ik jullie mijn zelfgemaakte kaarten laten zien in allerlei technieken.
Zelf vind ik kaarten borduren toch wel mijn passie.
Maar kom gerust eens snuffelen op mijn site.
Groetjes en Liefs CONNY

Volgers

zondag 22 april 2012

Explosie doosje


Hoi Bloggers,
Heb een leuk doosje gemaakt bij een workshop.
Bij Nadia
Als je de deksel eraf neemt valt die uiteen.


Doosje dicht.


Doosje open.

Lieve groetjes Conny




2 opmerkingen:

Geer vanne Smeed zei

hoi Conny.
De doos is erg leuk gemaakt,is wel fijn dat je dat in een groepje kan doen , ik heb hem ook al eens voor een kraamcadeau gemaakt .Met drie doosjes erin,maar om er op terug te komen is erg mooi met de vlinders.

Groetjes Mia .

KarinsArtScrap zei

wow schitterend conny prachtig gemaakt.
je bent lekker bezig geweest.

groetjes karin