Over me zelf:

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Conny, ben gelukkig getrouwd en heb 1 zoon.
Op deze pagina wil ik jullie mijn zelfgemaakte kaarten laten zien in allerlei technieken.
Zelf vind ik kaarten borduren toch wel mijn passie.
Maar kom gerust eens snuffelen op mijn site.
Groetjes en Liefs CONNY

Volgers

dinsdag 11 oktober 2011

Kaart met een koe, Boe.


Goede Middag allemaal,

Gisteren nog een simpel kaartje gemaakt voor mijn neefje
die binnekort 13 jaar wordt.
Vindt het wel een grappig kaartje worden.
Afbeelding komt uit een boek van "Mijn hobbykaart".

Hoor wel wat jullie ervan vinden.
Liefs Conny.

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een heel gaaf kaartje conny, super leuk.

groetjes karin

Angela zei

Hoi Conny

Wat een grappige kaartje.

Groetjes Angela

Gerja zei

Wat een gaaf kaartje, SUPER...

groetjes Gerja