Over me zelf:

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Conny, ben gelukkig getrouwd en heb 1 zoon.
Op deze pagina wil ik jullie mijn zelfgemaakte kaarten laten zien in allerlei technieken.
Zelf vind ik kaarten borduren toch wel mijn passie.
Maar kom gerust eens snuffelen op mijn site.
Groetjes en Liefs CONNY

Volgers

zondag 29 mei 2011

Geborduurde Kerstkaart

Hoi allemaal,

Heb nog wat tijd over vandaag om nog een kerstkaart op de site te zetten.
Dit is mijn 1ste geborduurde kerstkaart, dit jaar.
Maar er zullen ervast nog meer volgen.

De kaart doet mee voor een challenge.
En dat is de challenge http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.com/




Dit is die dan geworden.

Heel veel groetjes van Conny en laat gerust een berichtje achter.

2 opmerkingen:

sieneke zei

Zag je kaart al op de borduurchallenge blog.
hij is prachtig geworden.

ik ben ook al lekker met de kerstkaarten bezig, hoef je straks niet zo te haasten.

sieneke

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstkaart conny.
heel mooi borduurwerk en prachtige kleuren.

groetjes karin